A Direct One-ról

Budapest, 2015. szeptember 25. — A UPC Direct márka idén ünnepli 15. évfordulóját. A UPC DTH S.à r.l tulajdonában lévő UPC Direct sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint előfizetőinek száma, amely csak az elmúlt évben több mint 15 ezerrel bővült. A siker egyik tényezője, hogy a vállalat megalakulása óta kiemelten fontosnak tartja a helyi igények alapján történő szolgáltatásfejlesztést valamint a csatornakínálat bővítését. Ennek köszönhetően piaci részesedése a vezeték nélküli televízió-szolgáltatók között folyamatosan növekszik, 2011-től pedig még intenzívebbé vált a növekedés. Azóta a vállalat részesedése 6%-kal emelkedett, idén májusban elérte a 27,4%-ot.*

A szolgáltató története az ezredfordulóra nyúlik vissza, amikor megkezdte az első digitális műsorszórást az országban a UPC Magyarország Kft. üzletágaként. 2007-től az új technológiák között egyre nagyobb szerepet kaptak a digitális tartalmak, melyhez illeszkedve elsők között vezette be a DVR szolgáltatást, mely a műsorok rögzítését és visszanézését teszi lehetővé. A digitális tartalmak mellett a HD minőségű csatornák iránti igény is megerősödött. Ezt felismerve a szolgáltató 2010-ben új műholdról történő műsorszórásra tért át, amely lehetővé tette a csatornaszám bővítését. Ehhez megközelítőleg 180 000 háztartás antennáját kellett az új műhold felé átforgatni. A Magyarországon egyedülálló projekt a szervezet mögött álló kiváló forgalmazói és szerelői hálózat hozzáértéséről is tanúskodott, mely azóta is hozzájárul a márka sikereihez és képviseli azt az előfizetők felé.

2010-től a UPC DTH S.à r.l érdekeltségébe tartozó UPC Direct ugyanezen a márkanéven folytatta tevékenységét Magyarországon, míg Szlovákiában és Csehországban FreeSat, Romániában pedig FocuSat néven szolgáltat a UPC DTH S.à r.l.

A hazai televíziózás legutóbbi nagy mérföldköve, az akkori háztartások közel 20%-át érintő digitális átállás volt. A UPC Direct ekkor is tovább erősítette hazai pozícióját, hiszen már tapasztalt digitális szolgáltatóként nemcsak sikerrel vette a váltás akadályait, de az analóg földi sugárzás megszüntetése után jelentősen bővíteni is tudta előfizetőinek számát, mindamellett, hogy időközben több versenytárssal is bővült a piac.

A nézők változó igényei és a piaci trendek miatt napjainkban is számos változáson megy keresztül a szolgáltató. Az egyik legfontosabb célkitűzése, hogy megfelelve az előfizetői elvárásoknak igyekszik egyszerűbbé tenni az ügyfélszolgálattal való kapcsolatfelvételt, mely többek között már Skype®-on keresztül illetve szeptembertől a 1214-es egyszerűsített hívószámon is elérhető.

Szintén az ügyféligényeket követve, a UPC Direct nagy hangsúlyt fektet a digitális tartalmak bővítésére is. „Úgy látjuk, hogy előfizetőink számára továbbra is fontosak a hagyományos szolgáltatások, de egyre nagyobb az igény a modernebb technológián keresztül elérhető tartalmak iránt is, mint például a közelmúltban bevezetett HBO GO online filmtár. Ezért célunk, hogy a helyi igények figyelembe vételével fejlesszük az általunk kínált szolgáltatásokat és bővítsük kínálatunkat is stratégiai partnerek bevonásával” – emelte ki Jim Helfgott, a UPC DTH S.à r.l marketing és értékesítési alelnöke.

Michael Lee, a UPC DTH S.à r.l ügyvezető igazgatója hozzátette: „Az elmúlt 15 év bebizonyította, hogy a UPC Direct minőségi szolgáltatásaival és szakértő, tapasztalt forgalmazói hálózatával kiérdemelte biztos helyét a magyar műholdas televíziós piacon. A múltbéli sikerek ünneplésre adnak okot, de a jövőbe tekintve, továbbra is mindent megteszünk majd, hogy előfizetőink a legmagasabb szintű szolgáltatást élvezhessék.”

A márkaévforduló megünneplésére a szolgáltató több aktivitással és egy meglepetéssel is készül, amely tovább növeli az ügyfelek számára nyújtott szolgáltatások színvonalát valamint erősítheti sikerességét a telekommunikációs piacon.

* Az NMHH 2015 májusában készített televíziós gyorsjelentése alapján

Sajtó

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot