1. Mi a Direct Now szolgáltatás? A Direct Now egy kiegészítő szolgáltatás műholdas TV előfizetésedhez. Segítségével bárhol és bármikor eléred a Direct One válogatott tartalmát mobiltelefonodon, tableteden, laptopodon és okos tévéden.
  2. Milyen csatornák érhetők el Direct Now szolgáltatással?Az aktuálisan elérhető csatornák listáját a csatornakiosztásunkban találod.
  3. Milyen műholdas és online TV alapcsomag mellé jár a Direct Now szolgáltatás? A Direct Now szolgáltatás Smart Now, Smart, Plus Now és Plus alapcsomagok mellett érhető el.
  4. Milyen funkciói vannak a szolgáltatásnak? ■ Nézheted az élő adást
    ■ Újraindítás funkcióval lehetőséged van bizonyos csatornáknál az aktuális élő műsort a legelejéről elindítani
    ■ Visszajátszás segítségével bizonyos csatornáknál az utolsó 7 nap műsorait újra tudod nézni
    ■ Az interaktív műsorújságban emlékeztetőket állíthatsz be műsorokhoz és bejelölheted kedvenceidet is.
  5. Egyszerre hány eszközön tudom nézni a TV műsort? Egy időben maximum 2 eszközön nézheted a műsorokat.
  6. Milyen eszközökön érhető el applikáció? A Direct Now applikáció a legtöbb okoseszközön, többek közt mobiltelefonon, laptopon, tableten és okostévén is elérhető.

    Az alkalmazás jelenleg az alábbi eszközökre telepíthető:

    - iOS14 vagy újabb operációs rendszerrel

    - Android 7.0 vagy újabb operációs rendszerrel

    - Apple TV esetében tvOS 14 vagy újabb operációs rendszerrel

    - Amazon Fire Stick esetében Fire OS 6 vagy újabb operációs rendszerrel

    - Chromecast 3 vagy újabb operációs rendszerrel

    - 2016-tól gyártott Samsung készülékeken
    - 2019-től gyártott Panasonic készülékeken
    - 2020-tól gyártott Philips készülékeken, Android TV vagy Titan OS operációs rendszerrel
    - 2015-től gyártott LG készülékeken WebOs 3.0 vagy újabb operációs rendszerrel
    - azokon a 2018-tól gyártott televíziókon, amelyek a Vestel International cég termékei*, ezek közé tartozik a Toshiba, Hitachi, Sharp és a JVC.

    *Amennyiben nem vagy biztos abban, hogy készüléked a Vestel gyártotta és melyik évben, ezt könnyen megtudhatod: - A gyártási évet és hónapot a készülék hátoldalán található vonalkódba rejtették el: a számsorban bekeretezett 4 számjegy a gyártási évet illetve hónapot jelenti. Ha például ez a szám 1810, akkor a készülék 2018 októberében került legyártásra. - A Vestel termékeinek külön ismertetőjegye, hogy a termékcímkék mindig papírból készülnek, soha nem műanyagból.

    Az applikáció számítógépen és laptopon az alábbi böngészőkből érhető el:
    - Chrome (támogatott verziók: Windows 10, Windows 11, MacOS)
    - Firefox (támogatott verziók: Windows 10, Windows 11, MacOS)
    - Edge (támogatott verziók: Windows 11, MacOS)
    - Safari (támogatott verziók: MacOS 12 vagy újabb operációs rendszerrel)
  7. Időtúllépés hibaüzenet jelenik meg a webböngészőben a Direct Now belépést követően. Mit kell tennem?A My Direct One felületen módosítsd a jelszavadat. Ezt követően a szokásos módon tudsz bejelentkezni az applikációba.
  8. Mennyibe kerül ez a kiegészítő szolgáltatás? A Direct Now ingyenesen letölthető, műholdas és online TV előfizetésed kiegészítő szolgáltatása.
  9. Hogyan tudom használni? A szolgáltatást mobil eszközödre letöltött applikáción vagy böngésződön keresztül tudod használni. Az applikációba a My Direct One felhasználóneveddel jelszavaddal tudsz belépni.
  10. Honnan tudom letölteni a Direct Now applikációt? Az applikáció letöltéséhez kattints ide:

    ■ iOS operációs rendszerhez ide
    ■ Android operációs rendszerhez ide

    A szolgáltatás használatához az applikáció első letöltését és telepítését Magyarországon kell elvégezned.
  11. Külföldön tudom nézni a szolgáltatást? Igen, az EU-n belül a szolgáltatás elérhető, de fontos, hogy az applikációt letölteni és telepíteni Magyarországon kell.
  12. Csak kártyás előfizetésem van. Így is használhatom a Direct Nowt? Igen, a Direct Now elérhető csak kártyás előfizetéssel rendelkező előfizetőinknek is.
  13. Mekkora adatforgalmat generál a Direct Now használata? Az adatforgalom függ attól, hogy milyen minőségben nézed a műsort:

    ■ Alacsony minőség esetén: körülbelül 0,5 GB / óra
    ■ Átlagos minőségben: 0,7 GB / óra
    ■ Legjobb minőségben: 2 GB / óra
  14. Hogyan tudok törölni regisztrált eszközt? Android és iOS eszközön magad tudod törölni az adott eszközt az applikáció menüjében. Válaszd a beállítások menüpontot, majd a csatlakoztatott eszközöket, ahol a kuka ikonra kattintva törölheted a kiválasztott eszközt.
  15. Mediaboxon keresztül elérhető a Direct Now? Nem, a Direct Now csak Android és iOS operációs rendszerű eszközeiden, a leggyakrabban használt webes böngészőkön és okos TV-n keresztül érhető el.
  16. Milyen rendszerkövetelményei vannak a Direct Now applikáció használatának? ■ Android verzió: minimum 7.0
    ■ iOS verzió: mimimum iOS 14
    ■ támogatott böngészők:
    ■ Windows: IE / Edge, Chrome, Firefox
    ■ MacOS: Safari
  17. Milyen okos TV-ken érhető el az applikáció? Az okostévék közül jelenleg az alábbi készülékeken érhető el:

    - 2016 és 2019 között gyártott Samsung TV készülékeken,

    - 2019-ben gyártott Panasonic televíziókon,

    – illetve azokon a 2018-ban gyártott televíziókon, amelyek a Vestel International cég termékei. Ezek közé tartozik a Toshiba, Hitachi, Sharp és a JVC.

    Amennyiben nem vagy biztos abban, hogy készüléked a Vestel gyártotta és melyik évben, ezt könnyen megtudhatod:

    - A gyártási évet és hónapot a készülék hátoldalán található vonalkódba rejtették el: a számsorban bekeretezett 4 számjegy a gyártási évet illetve hónapot jelenti. Ha például ez a szám 1810, akkor a tévéd 2018. októberében került legyártásra.

    - A Vestel termékeinek egy külön ismertetőjegye, hogy a termékcímkék mindig papírból készülnek, soha nem műanyagból.
  18. Hogyan telepítsd a Direct Now applikációt okos TV-re? A telepítési útmutatót a directone.hu/directnow oldalon találod.

Kapcsolatba lépnél velünk?

Már ügyfél vagyok

My Direct One fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot