Internet / Vezetékes Telefon

  1. Hibakeresés - SmartBox egyszerű hibakeresés A Power jelzőfény nem világít: Nincs a hálózati adapter csatlakoztatva.

    - A WAN jelzőfény nem világít: Nincs csatlakoztatva az xDSL modemmel.
    - Az Internet jelzőfény nem világít: Nincs PPPoE kapcsolat.
    - A LAN1-LAN4 jelzőfény nem világít: Nincs számítógép csatlakoztatva.
    - A WLAN jelzőfény nem világít: A WiFi ki van kapcsolva.
    - A Phone jelzőfény nem világít: Nincs regisztrálva a telefonszám.(Nincs telefonszolgáltatása, vagy hiba a szolgáltatási folyamatban, vagy hordozott a telefonszám. Hordozott telefonszám csak a szolgáltatóval egyeztetett hordozási időablakban lesz aktív)
  2. Hibakeresés - xDSL modem egyszerű hibakeresés A Power jelzőfény nem világít: Nincs a hálózati adapter csatlakoztatva.

    - A LAN jelzőfény nem világít: Nincs csatlakoztatva a SmartBoxal.
    - A DSL jelzőfény nem világít: Nincs csatlakoztatva az xDSL vonallal vagy hibás a vonal.

Műszaki Kérdések

Kapcsolatba lépnél velünk?

Már ügyfél vagyok

My Direct One fiók

Belépek/Regisztrálok

Még nem vagyok ügyfél

Kérdésem van!

Kérdésem van!

DIRECT ONE Chat

  • Ma

  • Üdvözöljük a Direct One oldalán
  • Direct One előfizető?

  • Igen

    Nem

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával


    Elfelejtettem felhasználónevem
    Elfelejtett jelszó
    Még nem rendelkezem My Direct One fiókkal
    Még nem vagyok Direct One előfizető

  • Igen

  • Nem

  • A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név


A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
Chatbot