Mit kell tennem az egyes hibaüzenetek megjelenése esetén?Amennyiben a telepítés során a finom jelerősség 20 felett van, és a hibaüzenet továbbra is megmarad, ügyfélszolgálatunkat kell felhívnod, ahol elmondják, mi a teendő. A telepítés folyamata a Philips DSR 4101 típusú médiabox esetében: Az üdvözlő képernyő megjelenése után ki kell választani a magyar nyelvet, majd meg kell nyomni az „OK” gombot. A telepítés nyelvének beállítása után a készüléken megjelenik a térerősség-jelző képernyő. Itt tudsz meggyőződni arról, hogy a műholdas antenna megfelelően van-e beállítva. Ha a jelerősség megfelelő, nyomd meg az „OK” gombot. A jelerősség ellenőrzése után az automatikus keresés menüpont jelenik meg a képernyőn. Nyomd meg az „OK” -t a keresés elindításához. A talált csatornákat a médiabox eltárolja, és a telepítés befejeződik, ha megnyomod az „OK” gombot.
A Philips DSX 6010 típusú médiabox esetében „Az adatkártya visszautasítva.”, a Philips DSR 4101 típusú médiabox esetében a „Kérem, ellenőrizd az adatkártyát.”, valamint a Philips DSR 8111 típusú médiabox esetében az „Az adatkártya nem olvasható. Kérjük, helyezd be újra! Ha a probléma nem szűnik meg hívd a 1214-et vagy nézd meg a http://hu.upcdirect.com-t!” hibaüzenet akkor jelenik meg a televízió képernyőjén, ha a médiabox nem tud kommunikálni az előfizetői kódkártyával, arra nem tud írni, illetve annak tartalmát nem tudja kiolvasni. A jelenséget okozhatja kontakthiba, a kártya vagy a készülék meghibásodása is. A kódkártya és a kártyaolvasó érintkezői aranyozottak, ezért ritkán fordul elő érintkezési hiba. Ebben az esetben valószínűsíthető, hogy elromlott a készülék vagy a kártya. Forgalmazóink könnyedén tudják ellenőrizni, melyik romlott el. Mégis, mielőtt visszavinnéd a kártyát ahhoz a forgalmazónkhoz, ahol előfizettél a szolgáltatásra, érdemes egy „reset"-et elvégezni.
A menük aktiválása után a „PIN-kód lezárva” hibaüzenet akkor jelenik meg, ha hatszor (a Philips DSR 4101 típusú médiabox esetében hétszer) tévesen adtad meg a kódot. Ilyenkor a készülék a további próbálkozásokat letiltja. Ügyfélszolgálatunk a PIN-kódot vissza tudja állítani 0000-ra. Fontos, hogy az antenna ilyenkor lássa a THOR műholdat, mert a feloldó jel a műholdon keresztül érkezik. Kérjük, ha műszaki problémával ügyfélszolgálatunkhoz vagy antennaszerelőhöz fordulsz segítségért, a gyorsabb problémamegoldás érdekében feltétlenül jelezd, hogy melyik hibaüzenet jelent meg képernyőn.
Mit tegyek, ha nem tudom a készüléket a távvezérlővel kezelni?Ez a leggyakoribb „hiba”, mellyel előfizetőink megkeresik az ügyfélszolgálatot. A megoldás a legtöbb esetben igen egyszerű: a Philips DSX 6010 típusú médiabox esetében meg kell nyomni a távvezérlő bal felső, „SAT” feliratú gombját, illetve Philips DSR 8111 típusú médiabox esetén a „UPC” feliratú gombot. Mivel Philips videót, televíziót és HI-FI tornyot is lehet ezzel a távvezérlővel vezérelni, ezért a legfelső sorban a funkcióváltó nyomógombok találhatók.
Ha például a „VCR” feliratú gombot nyomod meg, akkor Philips videódat tudod vezérelni a távvezérlővel, egészen addig, amíg újra meg nem nyomod a „SAT” gombot. Mindhárom típusú médiabox esetében a probléma okozója lehet, hogy a távvezérlőben lemerült az elem. Ennek előjele, ha egyre hosszabb ideig kell egy-egy gombot nyomni ahhoz, hogy a készülék a parancsot elfogadja, majd egy idő után nem kap a készülék vezérlőjeleket a távvezérlőtől. Ennek biztos jele, ha a médiabox előlapján nem villog a visszajelző LED, valamint Philips DSR 8111 típusú médiabox esetében az is, ha a „UPC” feliratú gomb nem villog a távvezérlő használata közben.
Mit tegyek, ha nem működik a teletext?Ez a jelenség a médiabox meghibásodását jelzi, a készülék szervizelésére van szükség. Kérjük, keresd meg ügyfélszolgálatunkat vagy a legközelebbi viszonteladót.
Mit tegyek, ha azt a hibaüzenetet kapom, hogy a kiválasztott csatorna nem jeleníthető meg?Hogyan telepíthetem újra a készülékem?
KAON: 1. A távirányítón nyomd meg a „Menü” gombot. 2. Válaszd ki a „Rendszerbeállítások” menüpontot. 3. Ezen belül legyen a „Gyári értékek visszaállítása” a következő választott opció. 4. Az „OK” gomb megnyomása után billentyűzd be a PIN-kódot és nyomd meg újra az „OK” gombot. 5. Válaszd ki a magyar nyelvet és nyomd meg az „OK” gombot. 6. Állítsd be a tévékészülék elérhető funkciói alapján a tévétípust, képernyőtípust és felbontást (ajánlott az alapértelmezett beállításokat változatlanul hagyni) és nyomd meg az „OK” gombot. 7. Válaszd ki a THOR műholdat (alapértelmezett) és nyomd meg az „OK” gombot. 8. Miután a médiabox telepíti a csatornákat, befejezésként újra nyomd meg az „OK” gombot a csatornák mentése érdekében. A telepítés folyamata HUMAX UD-FOX típusú médiabox esetében a következő: Áramtalanítani kell készüléket 10-15 másodpercre. Megnyomjuk a „Menü” feliratú gombot a távvezérlőn. Üzembehelyezést kiválasztjuk, majd „OK” gomb. „Gyári Beállítást” kiválasztjuk, majd „OK” gomb. „IGEN” feliratot kiválasztjuk, majd „OK” gomb. Amennyiben a berendezés PIN-kódot kér, és korábban nem változtattad meg, az alapesetben 1234. Kiválasztjuk a „MAGYAR” nyelvet, majd „OK” gomb. Kiválasztjuk a „MAGYARORSZÁG” nyelvet, majd „OK” gomb. „KÖVETKEZŐ” felirat, majd „OK” gomb. Legvégül megjelenik a „BEFEJEZÉS” felirat, majd „OK” gomb. A telepítés folyamata a Philips DSR 8111 típusú médiabox esetében a következő: Áramtalanítani kell készüléket 10-15 másodpercre.
Megnyomjuk a „Menü” feliratú gombot a távvezérlőn. Kijelöljük a „BEÁLLÍTÁSOK” menüpontot, majd „OK” gomb. A „Gyári Beállítást” kiválasztjuk, majd „OK” gomb. Amennyiben a berendezés PIN-kódot kér, és korábban nem változtattad meg, az alapesetben 0000, majd „OK” gomb. Kiválasztjuk a MAGYARORSZÁG nyelvet, majd „OK” gomb. Kiválasztjuk a THOR műholdat, majd „OK” gomb. Jelszint mérése következik. A jelszint elfogadásához, kérjük nyomd meg az „OK” gombot. A beltériegység letölti a csatornákat, amely néhány percet igénybe vesz. Miután a telepítés befejeződött, kiírja a talált rádió- és tévécsatornák számát.
A sikeres mentéshez és egyben kilépéshez, megnyomjuk az „OK” gombot. A telepítés folyamata a Philips DSX 6010 típusú médiabox esetében a következő: Először áramtalanítsd a berendezést 10-15 másodpercre! Miután ismét áram alá helyezted a médiaboxot, kapcsolj valamelyik csatornára! Nyomd meg a távirányítón az OPTS feliratú gombot! A távirányító lefelé mutató nyilat ábrázoló gombjával jelöld ki a „Telepítés” menüpontot! Ha a „Telepítés” felirat sárga, akkor nyomd meg az „OK” gombot! Amennyiben a berendezés PIN-kódot kér, és korábban nem változtattad meg, az alapesetben 0000. Ha az „AUTO KONF” feliratot látod sárga színnel, nyomd meg kétszer az „OK” gombot! A képernyőn rövid ideig a „UPC-HEZ KONFIGURÁLVA” feliratot látod. Ezután nyomd meg a „BACK” gombot! Válaszd ki a „Műholdkeresés” menüpontot! Ha a „Műholdkeresés” felirat sárga, nyomd meg az „OK” gombot! Ezután két feliratot láthatsz: „Műholdkeresés, csatornakeresés”. Ismét nyomd meg az „OK” gombot, ha a „Műholdkeresés” felirat sárga!
A jelszint mérés után nyomd meg az „OK” gombot, ekkor ismét a „Műholdkeresés, csatornakeresés” feliratot kell látnod. Válaszd ki a „Csatornakeresés” menüpontot! Mikor a „Csatornakeresés” menüpont sárga színű, nyomd meg az „OK” gombot! A médiabox ezután letölti a műholdon található csatornákat. Ez néhány percet is igénybe vehet. A csatornák letöltése után kiírja az első kilenc csatornát a képernyőre. Miután a telepítés befejeződött, tehát már látod a képernyőn ezt a táblázatot, nyomd meg kétszer az „OK” gombot. Ezt követően a képernyőn ismét a „Műholdkeresés, csatornakeresés” feliratot kell látnod, ekkor nyomd meg háromszor a „BACK” gombot, a telepítés ezzel befejeződik. A telepítés során mért 0 jelerősség azt jelenti, hogy a készülék nem kap antennajelet. Ekkor ki kell hívni azt a szakembert, aki a telepítést végezte. Amennyiben a telepítés során a finom jelerősség 20 felett van, és a hibaüzenet továbbra is megmarad, ügyfélszolgálatunkat kell felhívnod, ahol elmondják, mi a teendő. A telepítés folyamata a Philips DSR 4101 típusú médiabox esetében: Először áramtalanítsd a berendezést 10-15 másodpercre! Amikor már folyamatosan világít a piros led az előlapon, kapcsold be a készüléket. Nyomd meg a „MENÜ” gombot, majd lépj a Beállítás pontra és nyomd meg az „OK” gombot! Válaszd ki a „Gyári érték Visszaállítása” feliratot és nyomd meg az „OK” gombot! Írd be a PIN-kódodat, majd kövesd a készülék utasításait! Az üdvözlőképernyő megjelenése után ki kell választani a magyar nyelvet, majd nyomd meg az „OK” gombot.
A telepítés nyelvének beállítása után a készüléken megjelenik a térerősség-jelző képernyő. Itt tudsz meggyőződni arról, hogy a műholdas antenna megfelelően van-e beállítva. Ha a jelerősség megfelelő, nyomd meg az „OK” gombot. A jelerősség ellenőrzése után az automatikus keresés menüpont jelenik meg a képernyőn. Nyomd meg az „OK”-t a keresés elindításához. A talált csatornákat a médiabox eltárolja, és a telepítés befejeződik, ha megnyomd az „OK” gombot.
Mit kell tennem, amennyiben Direct One beltéri készülékem nem tölti le a csatornakiosztást?Amennyiben az Ön beltéri egysége nem tölti le az új csatornakiosztást, azt manuálisan szeretné újrahangolni vagy programhelyhez kapcsolódó hibaüzenetet észlel, akkor, kérjük, végezze el a berendezés újratelepítését a használati útmutatóban leírtak szerint. Ennek a menetét a következőkben mind az öt jelenleg forgalomban lévő modell esetében ismertetjük. A telepítés folyamata HUMAX UD-FOX típusú beltéri egység esetében a következő: Műhold: Válassza ki valamelyik műholdat, vagy az Egyéni opciót választva adja meg a műhold nevét! Műhold változat: Válassza az Engedélyezés lehetőséget! LNB frekvencia: Itt választhatja ki a vevőfej frekvenciáját. 22 kHz-es jel: Ha a 22 kHz-es kapcsolót használja, válassza az Engedélyezés lehetőséget! DiSEqC bemenet: Akkor válassza a DiSEqC bemenet lehetőséget, ha a DiSEqC kapcsoló berendezéshez több antenna vagy vevőfej van csatlakoztatva. LNB feszültség: A vevőfej feszültségének beállítása Normál. A telepítés folyamata a Philips DSR 8111 típusú beltéri egység esetében a következő: Nyomja meg a távvezérlőn a "Menü" gombot Válassza ki a Hálózatkeresést Nyomja meg az "OK" gombot Írja be a PIN kódot Válassza ki az Automatikus keresést Nyomja meg az "OK" gombot A telepítésvégén kövesse a képernyőn olvasható utasítást!
A telepítés folyamata a Philips DSX 6010 típusú beltéri egység esetében a következő: Először áramtalanítsa a berendezést 10-15 másodpercre! Miután ismét áram alá helyezte a beltérit, kapcsolja valamelyik csatornára! Nyomja meg a távirányítón az OPTS feliratú gombot! A távirányító lefelé mutató nyilat ábrázoló gombjával jelölje ki a "Telepítés" menüpontot! Ha a "Telepítés" felirat sárga, akkor nyomja meg az OK gombot! Amennyiben a berendezés PIN kódot kér, és Ön korábban nem változtatta meg, az alapesetben 0000. Ha az AUTO KONF feliratot látja sárga színnel, nyomja meg kétszer az OK gombot! A képernyőn rövid ideig a UPC-HEZ KONFIGURÁLVA feliratot látja.
Ezután nyomja meg a BACK gombot! Válassza ki a "Műholdkeresés" menüpontot! Ha a "Műholdkeresés" felirat sárga, nyomja meg az OK gombot! Ezután két feliratot lát: "Műholdkeresés, csatornakeresés". Ismét nyomja meg az OK gombot, ha a "Műholdkeresés" felirat sárga! A jelszint mérés után nyomja meg az OK gombot, ekkor ismét a "Műholdkeresés, csatornakeresés" feliratot kell látnia. Válassza ki a "Csatornakeresés" menüpontot! Mikor a "Csatornakeresés" menüpont sárga színű, nyomja meg az OK gombot! A beltéri egység ezután letölti a műholdon található csatornákat. Ez néhány percet is igénybe vehet.
A csatornák letöltése után kiírja az első kilenc csatornát a képernyőre. Miután a telepítés befejeződött, tehát már látja a képernyőn ezt a táblázatot, nyomja meg kétszer az OK gombot. Ezt követően a képernyőn ismét a "Műholdkeresés, csatornakeresés" feliratot kell látnia, ekkor nyomja meg háromszor a BACK gombot, a telepítés ezzel befejeződik.
A telepítés során mért 0 jelerősség azt jelenti, hogy a készülék nem kap antennajelet. Ekkor ki kell hívni azt a szakembert, aki a telepítést végezte Önnél. Amennyiben a telepítés során a finom jelerősség 20 felett van, és a hibaüzenet továbbra is megmarad, ügyfélszolgálatunkat kell felhívnia, ahol elmondják, mi a teendője. A telepítés folyamata a Philips DSR 4101 típusú beltéri egység esetében: Először áramtalanítsa a berendezést 10-15 másodpercre! Amikor, már folyamatosan világít a piros led az előlapon, kapcsolja be a készüléket. Nyomja meg a "MENÜ" gombot, majd lépjen a Beállítás pontra és nyomja meg az "OK" gombot! Válassza ki a "Gyári érték Visszaállítása" feliratot és nyomja meg az "OK" gombot! Írja be a "PIN" kódját, majd kövesse a készülék utasításait! Az üdvözlő képernyő megjelenése után ki kell választani a magyar nyelvet, majd nyomja meg az "OK" gombot.
A telepítés nyelvének beállítása után a készüléken megjelenik a térerősség-jelző képernyő. Itt tud meggyőződni arról, hogy a műholdas antennája megfelelően van-e beállítva. Ha a jelerősség megfelelő, nyomja meg az "OK" gombot. A jelerősség ellenőrzése után az automatikus keresés menüpont jelenik meg a képernyőn. Nyomja meg az "OK" -t a keresés elindításához. A talált csatornákat a beltéri egység eltárolja, és a telepítés befejeződik, ha megnyomja az "OK" gombot.
Beltéri Egység / Távirányító
Automatikus kikapcsolás beállítása?1. A távirányítón nyomd meg a „Menü” gombot. 2. Válaszd ki a „Rendszerbeállítások” menüpontot. 3. A nyilak segítségével válaszd ki az „Automatikus Kikapcsolás” menüpontot és nyomd meg az „OK” gombot. 4. Válaszd ki az általad kívánt kikapcsolás időpontját.
Mit tegyek, ha nem világítanak a kijelzők a beltéri előlapján?Lehetséges, hogy kontakthibáról vagy érintkezési hibáról van szó. Kérjük, ellenőrizd a csatlakozók helyes érintkezését
Mit tegyek, ha a Scart (Euro-AV) csatlakozón keresztül nincs hang, illetve csak az egyik hangcsatorna hallható?Mivel ez egy elég nagy méretű csatlakozó 21 érintkezővel, ezért könnyen előfordulhat, hogy takarítás közben a televízió, videomagnó, vagy a médiabox mozgatásakor elmozdul, részlegesen kicsúszik a televízióból, a videóból, vagy a médiaboxból. Ilyenkor eltűnhet a kép, illetve a hang. Igazítsd meg a Scart (Euro-AV) csatlakozót a médiabox hátulján, ha ez nem segít, akkor a televíziókészülék hátulján is.
Mit tegyek, ha nem működik távirányítóm?Philips DSR 4101 távirányítók esetében a hangerőszabályzó csak bizonyos készülékek esetében működik. A beltéri irányításához nyomd meg a SAT gombot. Egyéb esetben lehetséges, hogy lemerültek az elemek és ki kell cserélni őket. Amennyiben az elemcsere sem oldja meg a problémát, valószínűleg távvezérlőcserére lesz szükség, ekkor hívd ügyfélszolgálatunkat a 1214-es telefonszámon.
Mit tegyek, ha a műsorfelvétel hibásan működik?1. Ellenőrizd, hogy a bal oldali tunerben van-e antenna kábel, esetleg nem lazult-e meg. (Ha szemben állunk a médiaboxszal, akkor a hátul lévő 2 antennabemenet közül a balra eső.) 2. Ellenőrizd, hogy nem telt-e be a készülék tárhelye. 3. Amennyiben betelt, töröld azokat a műsorokat, amelyekre nincs szüksége. Philips DVR esetén: Végezz szoftverfrissítést: A médiabox előlapján baloldalt a balra mutató gombot nyomd be, tartsd benyomva és közben áramtalanítsd a készüléket 5 másodpercre, majd helyezd újból áram alá. Amint a készülék kijelzőjén a Starting Update szavak jelennek meg, elengedheted a gombot, a készülék automatikusan frissíti a szoftvert.
Hogyan zárolhatom vagy oldhatom fel az előlap gombjait?Ez a lehetőség csak a Philips DSX 6010 típusú készülékeknél működik. Ezzel a funkcióval zárolhatod az összes előlapról működtethető funkciót, és így megakadályozható az, hogy az előlapon lévő gombok megérintésével akaratlanul megváltoztasd a beállításokat. Amíg az előlap zárolása be van kapcsolva, a távvezérlő elzárásával is megelőzheted a digitális műholdvevő illetéktelen használatát.
1. Az „OPTS” gomb megnyomásával hívd elő az e-menüt. A képernyőn megjelenik a „Főmenü”. 2. A „Le” és „Fel” gombok segítségével válaszd ki a „Hozzáférés szabályozása” menüpontot, majd nyomd meg az „OK” gombot (a lakat jel azt mutatja, hogy ez PIN-kóddal védett funkció). Lehetséges, hogy megjelenik egy PIN-kód megadási MENÜ (a PIN-kód üzemmódtól függően.) 3. A PIN-kód megadásához használd a távvezérlőn lévő numerikus gombokat. Ha megadtad a helyes PIN-kódot, megjelenik a képernyőn a „Hozzáférés szabályozása” menü. 4. A „Le” és „Fel” gombok segítségével válaszd ki az „Előlap lezárása” parancsot, majd nyomd meg az „OK” gombot. A képernyőn egy kiválasztómező lesz látható: a „Zárva” azt jelzi, hogy az előlapot lezárta, a „Nyitva” pedig azt, hogy az előlap nincs lezárva. 5. A „Balra” és „Jobbra” gombok segítségével változtathatod meg az aktuális „Előlap lezárása” beállítást. 6. Az „OPTS” vagy a „Vissza” gomb többszöri megnyomásával lépj ki az e-menüből (alternatív megoldásként ezt a gombot néhány másodpercig folyamatosan lenyomva tarthatod).
Hogyan állíthatom a csatornákat magyar nyelvre?Kaon: A távirányítón nyomd meg a MENÜ gombot. Válaszd ki a Rendszerbeállítások menüpontot. Ezen belül legyen a Hangsáv nyelve a következő választott opció. Válaszd ki a magyar nyelvet. Nyomd meg a 3 alkalommal a Back gombot a menüből való kilépéshez.
HUMAX UD-FOX: A távirányítón nyomd meg a MENÜ gombot! Válaszd ki föntről az első lehetőséget (Egyéni beállítások)! Ezen belül legyen a Nyelv beállítása a következő választott opció! Válaszd ki a Magyar nyelvet! Philips DSR 8111: Nyomd meg a MENÜ gombot a távirányítón. Most a főmenüt látod. Válaszd a Beállítások menüpontot az nyílszerű pozícionáló gombokkal! Nyomd meg az OK-t. A Beállítások menüt látod. Válaszd ki a Felhasználói beállítások pontot a nyílszerű pozícionáló gombokkal. Nyomd meg az OK gombot. Az Elsődleges Hangsáv és Másodlagos Hangsáv opciót a nyílszerű pozícionáló gombokkal állítsa Magyar nyelvre!
Philips DSX 6010: A választása szerinti menünyelv beállításához hívd elő az e-menüt az OPTS gomb megnyomásával. A képernyőn megjelenik a Főmenü. A Le és Fel gombokkal válaszd ki a Kiválasztott nyelvek menüpontot és nyomd meg az OK gombot. A képernyőén megjelenik a Kiválasztott nyelvek menü. A Le és Fel gombokkal válaszd ki a Hang nyelve menüpontot és nyomd meg az OK gombot. A képernyőn megjelenik a Hang nyelve menü. A Le és Fel gombokkal jelöld ki a választásod szerinti csatornanyelvet és nyomd meg az OK gombot. Nyomd meg az OPTS gombot.
Philips DSR 4101: Nyomd meg az „options” gombot. A nyelvkiválasztás MENÜ jelenik meg. Ha nem a hang nyelve menüpont van kiemelve, használd a jobbra illetve a balra gombot a kiemeléshez. Nyomd meg a Fel vagy a Le gombot, hogy ki tudd választani a kívánt nyelvet. Nyomd meg az OK gombot választása megerősítéséhez, vagy a BACK gombot, ha változtatás nélkül szeretnél kilépni a menüből.
Kép és hang
Mit tegyek, ha nincs kép csak hang?Ellenőrizd a TV és a Beltéri egység távvezérlőjén a hangerőt. Kérjük győződj meg róla, hogy nem rádiócsatornára váltottál. Ha nem ez okozta a problémát, akkor húzd ki az áramforrásból a készüléket, majd helyezd ismét áram alá! KAON: Lehetséges, hogy a „Radio” gombot nyomtad meg a „Mute” helyett – nyomd meg újra és a médiabox átvált a tévécsatornákra.
Mit tegyek, ha problémát tapasztalok a hang minőségével?Kérjük, néhány másodpercre áramtalanítsd a készüléket, és igazítsd meg az összekötő kábelek mindegyikét!
Mit tegyek, ha a televíziókészüléken hiányzik valamelyik szín?A médiabox Euro-AV csatlakozóján keresztül nem csak összetett videojel, hanem RGB jel is érkezik a televíziókészülékbe annak érdekében, hogy a kép minősége a lehető legjobb legyen. Amennyiben a csatlakozó valamelyik színjelet továbbító lába nem vagy rosszul érintkezik, a szín hiányzik a képből. Igazítsd meg az Euro-AV csatlakozót a médiabox hátulján, ha ez nem segít, akkor a televíziókészülék hátulján is.
Mit kell tennem, ha "bekockásodik" a kép, vagy egy-egy csatorna eltűnik néhány percre?Ennek a jelenségnek több oka lehet. A kockásodásért leggyakrabban egy extrém időjárási körülmény a felelős. Jégeső, sűrű hóesés, esetleg vastag hó-, illetve jégfelhő. Ilyenkor nem tud a műholdról elegendő jel érkezni az antennára, akadozik a kép, szélsőséges esetben egy adót sem látunk, televíziónk képernyője néhány percre elsötétedik. Ekkor nagyobb antennával sem lehet tévézni.
Előfordulhat, hogy az antenna elmozdul. A földi antennával ellentétben a parabola antennát igen pontosan be kell állítani ahhoz, hogy a Földtől 36 000 km-es távolságban keringő műhold jeleit venni tudjuk. Mivel a Direct One hivatalos szerelői munkájukra egy év garanciát vállalnak, legjobb megoldás, ha az antenna elmozdulása esetén kihívják azt az antennaszerelőt, aki telepítette a rendszert. Fordulhatsz ahhoz a forgalmazóhoz is, akinél a szerződést kötötted, illetve a 1214-es számot is hívhatod. Előfordulhat az is, hogy a digitális médiabox hibásodik meg. A médiabox hibájára utal, ha rendszeresen, különböző műsorokon néhány másodpercre bekockásodik a kép.
A Direct One egyik nagy előnye, hogy nem kell megvásárolnod egy drága médiaboxot ahhoz, hogy a műsorokat élvezhesd. A médiaboxszal kapcsolatos minden probléma a mi gondunk, neked csak vissza kell azt vinned a legközelebbi forgalmazói pontra, és kapsz egy másik készüléket. Ritkán, de előfordulhat, hogy a parabolaantenna vevőfeje hibásodik meg. A fej meghibásodásának biztos jele, ha mindig ugyanaz az adó kockásodik be, és ez időjárástól függetlenül, gyakran ismétlődik. Szintén a fejegység hibájára utal, amikor a napközben behangolt adók éjszakára nézhetetlenné válnak, illetve fordítva, a hűvös estéken behangolt adók napközben eltűnnek. Ebben az esetben is legjobb, ha szerelőhöz fordulsz.
Mit tegyek, ha a televízió képernyőjét nem tölti ki teljesen a beltéri egységből érkező kép, a képernyő egyik, vagy mindkét oldalán vastag fekete csík látható?Ellenőrizze a képernyőformátumot – széles képernyő esetén 16:9, normal képernyő esetén 4:3.
Mit tegyek, ha nem láthatóak a műsorok, nincs infobox/hibafelirat?Lehetséges, hogy kontakthibáról, vagy érintkezési hibáról van szó. Kérjük, ellenőrizze a csatlakozók helyes érintkezését.
Mit tegyek, ha vétel közben egy-egy másodpercre törik, illetve kimerevedik a kép?A jelenséget okozhatja a médiabox hibája, a kültéri egység nem tökéletes beállítása vagy a meghibásodott vevőfej. A hiba kivizsgálása miatt mindenképpen érdemes ahhoz a szerelőhöz fordulni, aki telepítette a rendszert vagy vedd fel a kapcsolatot telefonos ügyfélszolgálatunkkal a 1214-es telefonszámon.
Mit tegyek, ha bizonyos műsorok helyén sötét a képernyő?Első lépésként győződj meg róla, hogy a keresett csatorna benne van-e az aktuális csatornakiosztásban, mert csak ezekkel kapcsolatban tudunk hibát kezelni. Végezz el egy csatornatelepítést a következő linkre kattintva: csatornatelepítés.
Ha vihar van, miért fagynak le a csatornák?A digitális technikában – az analógtól eltérően – nem látható minőségbeli különbség a képen akkor, ha az antenna jele erős vagy gyenge. Csak akkor tapasztalható minőségromlás, amikor a jel teljesen „elfogy” az antennáról. Ilyenkor a kép hirtelen bekockásodik, széthullik vagy megfagy. Ebben az esetben, amennyiben az általunk ajánlott antennát használod, valószínűleg túl magas vagy rosszul rögzített árbocon lehet felszerelve, így lehetséges, hogy erős szélben elmozdul.
A felhasználónév mindig az e-mail címed, amit megadtál szerződéskötéskor vagy utána az ügyfélszolgálaton. Ha nem jut eszedbe, lépj kapcsolatba velünk a chat-en és segítünk.
Igen
Nem
A könnyebb segítségnyújtás érdekében, kérjük, jelentkezzen be e-mail címe és jelszava használatával
A könnyebb kapcsolattartás érdekében, kérjük szíveskedjen megadni egy érvényes e-mail címet/név
Adja meg a nevet és az alternatív e-mail címet
A magyar csapattal való kapcsolat nem volt sikeres.
Írja be üzenetét!
Érvénytelen telefonszám
A kiválasztott fájlformátum nem támogatott
╳
Nincs találat. Kérlek pontosítsd a keresést.
Kérlek írj be legalább 2 karaktert a kereséshez.
Minden találat
Filmek és sorozatok
Oldalak
Blog
Ügyfélszolgálat
G
{{ genre }}Műfaj
{{ human }}
Plus Now online TV csomag
Kezedben az irányítás! Online TV-szolgáltatásunkkal a tévé alkalmazkodik hozzád. Akár 84 TV-csatornával, melyből 33 visszajátszható. 2 hónapig ajándék HBO Max, HBO és Filmbox mozicsatornákkal
Mostantól a TV alkalmazkodik hozzád! 84 online TV csatorna + akár 2 hónapig 7 prémium online mozicsatorna adása mobilon, tableten, okostévén vagy laptopon is, akár 5 eszközön egyszerre!
Újdonság a Direct Now alkalmazásban! Mostantól a Plus és Plus Now előfizetés mellé a vadonatúj, extra Filmbox videótárat is elérheted. Hónapról hónapra egyre több film közül tudsz válogatni.
Kérdésed van a szolgáltatásainkkal kapcsolatban?Összeszedtük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, amik szolgáltatásainkkal kapcsolatban felmerülhetnek benned.
Nincs szükséged papír alapú számlára és még a környezet is óvnád? Válts elektronikus ePack számlára és állítsd be hozzá az automatikus havidíjfizetést, hogy a befizetésre se legyen gondod!